Новини |
Tweet |
У КНУ розпочалася робота над освітнім серіалом "Цифровий маркетинг" |
|
---|---|
У Київському національному університеті імені Тараса Шевченка на базі Центру інноваційного розвитку розпочалася робота над освітнім серіалом в рамках спільного проєкту КНУ та Міністерства цифрової трансформації України «Цифровий маркетинг». У проєкті беруть участь відомі фахівці з діджитал-маркетингу: Андрій Длігач, Антон Чорний, Вадим Гончаров, Олександра Захарова, Євген Кудрявченко. Упродовж серіалу практики навчать студентів:
На початку серіалу розповідається що таке класичний маркетинг, чим діджитал-стратегія відрізняється від звичайної, як кожен з нас може створювати більше цінностей для своїх клієнтів і чому так важливо знати завдання, проблеми та вигоди своєї цільової аудиторії. У другій частині серіалу проводиться аналіз різних діджитал-інструментів, з’ясовується, як ефективно поєднувати імейл-маркетинг, рекламу в Google та соціальних мережах, а також те, як запускати та проводити аналіз рекламних кампаній. А весь серіал буде складатися із таких тем:
Головними завданнями цифрового маркетингу є просування бренду і збільшення збуту за допомогою різних методик. Крім мобільних технологій, традиційних телебачення і радіо, методи цифрового маркетингу використовують інтернет як основний комунікаційний посередник. Діджитал маркетинг – це одна зі сфер нашого життя, яка дуже швидко змінюється. Над діджитал-продуктом можуть працювати такі фахівці як: діджитал-маркетолог, product manager, UX/UI дизайнер, режисер, фронденд-розробник, бекенд-розробник, аналітик, PPC-спеціаліст, таргетолог, PR-ник, контент-мейкер, SMM-спеціаліст, бренд-стратег, копірайтер, арт-директор, SEO-спеціаліст та багато інших. По закінченню інтерактивного навчання студенти зможуть отримати сертифікати про проходження курсу діджитал-маркетингу. Очікується, що освітній серіал зацікавить майбутніх абітурієнтів відповідними освітніми програмами КНУ, випускники яких вже сьогодні є успішними розробниками, маркетологами, директорами сучасних рекламних та IT-компаній, що допомагають державі розвиватися у новітніх цифрових сферах. Варто зауважити, що освітній серіал «Цифровий маркетинг» – це перша спільна справа Міністерства цифрової трансформації України та Київського національного університету імені Тара Шевченка у рамках підписаного 29 липня 2020 року Меморандуму про співпрацю. Курс створюється у сучасному форматі освітнього серіалу на платформі Дія. Цифрова освіта. Фото Тетяни Василик Пресцентр |
© Всі права захищені 1995-2024