Новини |
Tweet |
Школа лідерства: простір для натхнення та розвитку |
|
---|---|
Школа лідерства The School for Future Leaders, організована Центром підтримки підприємців Дія.Бізнес у КНУ спільно зі Студентським парламентом Економічного факультету Університету вже традиційно об’єднала активних, амбітних і небайдужих студентів, які прагнуть змінювати світ навколо себе. Нинішнього року проєкт тривав майже два місяці – з середини вересня до першої декади листопада й складався з 8 воркшопів та майстеркласів. Програма розпочалася 17 вересня 2024 року тренінгом «Психологія лідера». У відкритті взяли участь заступниця декана Економічного факультету Оксана Коваленко, яка ознайомила учасників із можливостями курсу, спікерами та менторами проєкту, та музикант й громадський діяч, офіцер ЗСУ Микола Сєрга, що поділився досвідом власного шляху до лідерства. Під час першого тренінгу, який провів голова правління БО МФБ «Українська родина» Дмитро Олійник, студенти дізнались про визначальні риси сучасного лідера та чинники, що формують його основні компетенції. Далі щовівторка протягом двох місяців відбувалися цікаві та пізнавальні заходи. На майстеркласі про уміння самопрезентації викладач ораторської майстерності та спічрайтер Олександр Зайома представив конструкцію самопрезентації, ознайомив з її прийомами та поділився цінними порадами щодо її створення. Комунікаційниця та волонтерка Софія Загаюк розповіла про власний досвід у PR, залучивши учасників до активного обговорення про важливість правильної та своєчасної комунікації з різними аудиторіями, а також ознайомила з мистецтвом управління конфліктами. Разом із бізнес-тренером Віталієм Паньковцем юні лідери відкривали для себе секрети успішного тайм-менеджменту, які допомагають досягати більше, не жертвуючи власним ресурсом. Ірина Туровська, HRD, членкиня Української Асоціації HR-професіоналів, захопила увагу учасників темою формування команди та мотивації, розкривши секрети створення колективу мрії. А Марина Саєнко, керуюча партнерка Адвокатського об’єднання «Закон Перемоги», розповіла про важливість емоційного інтелекту у бізнесі та житті, розкривши питання розвитку навичок управління емоціями для досягнення успіху, а також розглянувши практичні кейси застосування емоційного інтелекту в бізнесі. Представниці відділу розвитку та навчання 1+1 media Ганна Лукашевич і Юлія Чепур поділилися досвідом створення інклюзивного середовища через безбар’єрну комунікацію та звернули увагу на основні правила використання коректної комунікації. Завершальним акордом курсу 5 листопада став воркшоп Дарини Уайт, маркетинг-директорки Prevention Group, яка навчала учасників програми будувати особистий бренд, що є інструментом самореалізації. Протягом проєкту учасників супроводжували ментори заходу, які проводили щотижневі зустрічі та допомагали у формуванні ідей. Так, про мистецтво досягати цілей учасники навчалися із Тетяною Білорус, доценткою Економічного факультету, експерткою з особистісного розвитку. Вона познайомила їх з ефективними техніками постановки та досягнення істинних особистих цілей, а також надала практичні поради щодо самомотивації на шляху до успіху. Особливими були й інтерактивні менторські сесії, які щотижнево проводив Артем Чигиринський, CEO технологічної компанії ADVINGlobal та засновник інноваційних IT-компаній VRNOW і ShopAR, на яких він пояснював як стати «лідером 3.0» і робити впевнені перші кроки на шляху до великих змін. Родзинкою таких зустрічей було використання VR та AR технологій, завдяки яким кожна зустріч перетворювалась у захоплюючий воркшоп прогресивних й інноваційних рішень та інсайтів. Підтримка менторів, професійний зворотний зв’язок і спільна робота уможливили учасникам визначити свої сильні сторони та потенціал. Одним із найяскравіших моментів цьогорічної програми стала презентація фінальних проєктів, де кожна команда демонструвала свої ідеї. Із 17 представлених креативних ідей журі, до складу якого увійшли Тарас Компанець, проректор з науково-педагогічної роботи КНУ та тренери проєкту Дмитро Олійник, Дарина Уайт та Артем Чигиринський, визначили переможцем проєкт «ДивоТворики». Метою цього проєкту є створення персоналізованих книг на основі дитячих малюнків, що «оживають». Це не просто інтерактивна, але й виховна історія, яка має на меті пояснення дітям важливих тем: дружби, втрат, війни та миру крізь призму дитячих фантазій. Гасло проєкту: «Кожна клякса має свою історію». Авторами ідеї виступили студенти Шевченкового університету Анна Шевчук (ОП «Економіка бізнесу»), Каріна Масько (ОП «Менеджмент організацій»), Роман Фурманчук (ОП «Менеджмент організацій») та студентка Фінансового правового коледжу Анна Міненко (ОПС ФМБ «Фінанси, банківська справа, страхування та фондовий ринок») під наставництвом Миколи Марусяка (ОП «Менеджмент організацій»). Вже вкотре, Школа лідерства стала своєрідним маяком для молоді, яка шукає свій шлях. Вона надихає, підтримує й допомагає зрозуміти, що справжнє лідерство починається з внутрішньої гармонії, віри в себе та готовності діяти. Цей проєкт є прикладом того, як можна змінювати життя, формувати покоління свідомих і відповідальних лідерів. За матеріалами Економічного факультету Центр комунікацій |
© Всі права захищені 1995-2024