Новини

 

Приймальна комісія: результати 09 вересня

09.09.2022

 

 Питання зарахування на навчання до Київського національного університету імені Тараса Шевченка та запровадження електронного документообігу у роботі Приймальної комісії розглянуто під час чергового зібрання 9 вересня 2022 року.

 

Засідання розпочалося зі вступного слова ректора Володимира Бугрова, який окреслив перелік ключових питань і виніс на голосування оприлюднений порядок денний.

Згідно з одноголосно схваленим регламентом роботи, відбулася процедура зарахування вступників, які на основі повної загальної середньої освіти планують здобувати в КНУ освітній ступінь бакалавра (магістра медичного спрямування) за кошти фізичних та/або юридичних осіб. Також було зараховано абітурієнтів-контрактників для здобуття освітнього ступеня бакалавра в Інституті післядипломної освіти Київського національного університету імені Тараса Шевченка.

За державним замовленням було зараховано абітурієнтів бакалаврату, які вступають на основі освітньо-кваліфікаційного рівня молодшого спеціаліста, освітньо-професійного ступеня фахового молодшого бакалавра, освітнього ступеня молодшого бакалавра.

Також керівники навчальних підрозділів оприлюднили списки осіб, рекомендованих до зарахування на навчання для здобуття освітнього ступеня бакалавра (магістра медичного спрямування) на основі повної загальної середньої освіти за кошти фізичних та/або юридичних осіб за останньою, третьою хвилею. Зазначені списки було одностайно затверджено членами Приймальної комісії КНУ.

Ректор Володимир Бугров і відповідальний секретар Приймальної комісії Андрій Креневич надали рекомендації учасникам засідання щодо подальшого алгоритму дій для зарахування абітурієнтів на навчання за кошти фізичних та/або юридичних осіб. 

Потому слово взяв відповідальний секретар Приймальної комісії, який поінформував учасників засідання щодо результатів проведеного спільно з представниками економічного факультету тестування системи електронного документообігу АСКОД у питанні підписання Договорів про навчання та Договорів про надання освітніх послуг за кошти фізичних та/або юридичних осіб у електронному форматі. Андрій Креневич наголосив, що покладає великі сподівання, що «невдовзі система запрацює на усіх підрозділах Університету». Керівник Інформаційно-обчислювального центру Університету Юрій Бойко надав роз’яснення присутнім щодо подання й розгляду компетентними фахівцями звернень щодо функціонування системи електронного документообігу. Перший проректор Володимир Ільченко підбив доповіді колег важливим експертним висновком: «Запровадження системи АСКОД дозволить суттєво скоротити витрати Університету. Це потрібно всім працівникам, і зараз ми вже всі до цього готові, тож керівництвом КНУ вибрано напрочуд вдалий момент для запровадження цієї зручної в користуванні й ефективної системи».

Наприкінці засідання відповідальний секретар Приймальної комісії Андрій Креневич анонсував подробиці наступного засідання, а ректор Володимир Бугров побажав колективові Університету «мирних і спокійних вихідних та якнайшвидшої перемоги України у війні».

 

Центр комунікацій

Інформаційно-обчислювальний центр університету

© Всі права захищені 1995-2024