Новини |
Tweet |
Визнання інноваційного навчання: вручено сертифікати COIL-учасникам |
|
---|---|
Сертифікати учасників COIL-модулів «2025 VIRaTeC COIL Series: COIL + CYBERBRIDGE TALKS» отримали 5 червня студенти КНУ – учасники проєкту. Методика COIL (Collaborative Online International Learning), що набуває дедалі ширшої популярності у КНУ, стає містком між дисциплінами, університетами, бізнесом та світоглядами. Вона об’єднує студентів, викладачів та представників бізнесу різних країн для спільного створення знань і осмислення викликів цифрової трансформації в умовах глобального середовища. Основна мета програми – сприяти міжнародній академічній взаємодії, розвитку критичного мислення та міжкультурній співпраці через інноваційні освітні формати й роботу над реальними проєктами. Цього разу студенти нашого університету працювали у межах 3-х інтерактивних модулів, що акцентують на практичному навчанні, міждисциплінарності та розвитку лідерських якостей. Модуль «Фінанси та інвестиції», організований Університетом Ковентрі (Велика Британія) у партнерстві з кафедрою страхування, банківської справи та ризик-менеджменту Економічного факультету КНУ імені Тараса Шевченка, познайомив студентів-економістів із цифровим співробітництвом у глобальних фінансових системах. Модуль «Основи кібербезпеки для початківців» – науково-дослідний проєкт, розроблений студентами-магістрами кафедри інтелектуальних технологій під науковим керівництвом викладачів кафедри кібербезпеки і захисту інформації Факультету інформаційних технологій КНУ імені Тараса Шевченка у співпраці з Католицьким університетом Колумбії та університетом Санто Томас (Чилі). До участі в модулі були залучені бакалаври спеціальності «Інженерія програмного забезпечення» шляхом змішаного навчання з акцентом на прикладні практики у сфері кіберзахисту. Модуль «Кіберризики та бізнес-аналітика» – науково-дослідний проєкт, розроблений студентами-магістрами кафедри кібербезпеки і захисту інформації Факультету інформаційних технологій КНУ імені Тараса Шевченка у співпраці з Американським університетом в Об'єднаних Арабських Еміратах, в якому студенти-магістри вперше виступили у ролі міжнародних проєктних лідерів, координуючи роботу мультинаціональних команд і спрямовуючи процес спільного навчання. Важливою особливістю ініціативи стало залучення студентів до лідерських ролей, що засвідчує їхню готовність бути рушіями міжнародного партнерства та освітніх інновацій. Вітаючи учасників проєкту, проректорка Ксенія Смирнова акцентувала на аспектах інтернаціоналізації КНУ, а також зазначила: «Я дуже радію тому, що саме ініціатива COIL активно поширюється в Університеті. Особливо важливо, що це відбувається не тільки у рамках одного культурного простору, а й на міждисциплінарній основі. Вітаю всіх учасників із тим, що цей приклад модуля ми реалізували у межах не тільки ННІФ, а й долучивши Факультет інформаційних технологій. Це і є наочний приклад синергії і міждисциплінарної співпраці в Університеті, коли мова стає фаховим, професійним інструментом досягнення додаткових навичок». Ксенія Смирнова нагадала, що Університет вже не перший рік проводить спеціальні тренінги з організації COIL, пропагуючи можливості, які він дає студентам і викладачам. «Але це не аксіома і не те, що має бути певним тягарем, – наголосила вона. – Це те, що розкриває нові можливості викладацької майстерності і методики викладання, те, що даватиме досвід для самих викладачів, а надалі призведе до спільних наукових проєктів». «COIL наочно демонструє, що університетська співпраця і навіть міжконтинентальна колаборація можливі між різними учасниками й культурами, – поділився своїми думками з учасниками начальник відділу міжнародних зв’язків КНУ Роман Петюр. – Важко повірити, але ще кілька років тому про цю методику знали в Україні дуже мало людей. Ми зробили перші кроки у плані інституційного визнання COIL як провідної і модерної практики. Я вірю в те, що згодом ми зможемо пишатися тим, що можливості COIL застосовують на всіх факультетах і в інститутах КНУ. Це сприятиме розвитку таких навичок як міжкультурна комунікація, міжкультурна компетенція, мовні навички, співпраця в командах, управління проєктами тощо». Про позитивний досвід використання методики COIL, актуальність і перспективність модулів, досвід роботи з фінансовими інструментами, поглиблення професійних знань, міжкультурний аспект, практику академічної англійської мови говорили:
Своїм досвідом участі в модулі поділилися:
Фінальним акордом церемонії стало урочисте вручення сертифікатів студентам-учасникам модулів. Центр комунікацій |
© Всі права захищені 1995-2025