Новини

 

У КНУ розпочалася робота над освітнім серіалом "Цифровий маркетинг"

19.08.2020

У Київському національному університеті імені Тараса Шевченка на базі Центру інноваційного розвитку розпочалася робота над освітнім серіалом в рамках спільного проєкту КНУ та Міністерства цифрової трансформації України «Цифровий маркетинг».

У проєкті беруть участь відомі фахівці з діджитал-маркетингу: Андрій Длігач, Антон Чорний, Вадим Гончаров, Олександра Захарова, Євген Кудрявченко.

Упродовж серіалу практики навчать студентів:

  • розбиратися, які є професії у діджитал -маркетингу;
  • працювати над створенням сайту;
  • налаштовувати рекламні кампанії у різних соціальних мережах;
  • процесу створення цінності для свого клієнта;
  • інструментам діджитал-маркетингу, які потрібні сьогодні кожному малому, середньому та великому бізнесу.

На початку серіалу розповідається що таке класичний маркетинг, чим діджитал-стратегія відрізняється від звичайної, як кожен з нас може створювати більше цінностей для своїх клієнтів і чому так важливо знати завдання, проблеми та вигоди своєї цільової аудиторії. 

У другій частині серіалу проводиться аналіз різних діджитал-інструментів, з’ясовується, як ефективно поєднувати імейл-маркетинг, рекламу в Google та соціальних мережах, а також те, як запускати та проводити аналіз рекламних кампаній. 

А весь серіал буде складатися із таких тем:

  • Важливість діджитал-маркетингу та взаємозв’язок з маркетингом;
  • Основи маркетингу;
  • Основи та стратегія діджитал-маркетингу;
  • Інструменти діджитал-маркетингу;
  • Веб-сайти та посадкові сторінки;
  • Соціальні мережі: контент-маркетинг;
  • Соціальні мережі: таргетована реклама (на прикладі Facebook);
  • Імейл-маркетинг;
  • Google Analytics (готовий курс Google);
  • Пошукова та КМС реклама Google;
  • SEO;
  • Безперервне навчання;
  • Порівняння стратегій діджитал-маркетингу та традиційного маркетингу.

Головними завданнями цифрового маркетингу є просування бренду і збільшення збуту за допомогою різних методик. Крім мобільних технологій, традиційних телебачення і радіо, методи цифрового маркетингу використовують інтернет як основний комунікаційний посередник.

Діджитал маркетинг – це одна зі сфер нашого життя, яка дуже швидко змінюється. Над діджитал-продуктом можуть працювати такі фахівці як: діджитал-маркетолог, product manager, UX/UI дизайнер, режисер, фронденд-розробник, бекенд-розробник, аналітик, PPC-спеціаліст, таргетолог, PR-ник, контент-мейкер, SMM-спеціаліст, бренд-стратег, копірайтер, арт-директор, SEO-спеціаліст та багато інших.

По закінченню інтерактивного навчання студенти зможуть отримати сертифікати про проходження курсу діджитал-маркетингу.

Очікується, що освітній серіал зацікавить майбутніх абітурієнтів відповідними освітніми програмами КНУ, випускники яких вже сьогодні є успішними розробниками, маркетологами, директорами сучасних рекламних та IT-компаній, що допомагають державі розвиватися у новітніх цифрових сферах.

Варто зауважити, що освітній серіал «Цифровий маркетинг» – це перша спільна справа Міністерства цифрової трансформації України та  Київського національного університету імені Тара Шевченка у рамках підписаного 29 липня 2020 року Меморандуму про співпрацю. Курс створюється у сучасному форматі освітнього серіалу на платформі Дія. Цифрова освіта.

 Фото Тетяни Василик

Пресцентр

Information and Computer Centre of University

© All rights reserved 1995-2024