Центр комунікацій
Центр комунікацій Київського національного Університету імені Тараса Шевченка — структурний підрозділ Київського національного
університету імені Тараса Шевченка. Завдання Центру — системне забезпечення стратегічних комунікацій та ефективне позиціонування
Університету у внутрішньому та зовнішньому інформаційному просторі з метою формування спільної корпоративної ідентичності, позитивного
іміджу, бренду й репутації Університету.
Центр комунікацій створений 18 червня 2015 року.
Основні завдання:
- формування та впровадження єдиної комунікативної стратегії Університету, моніторинг та контроль за її дотриманням;
- дослідження іміджу та репутації Університету, розробка відповідних рекомендацій і пропозицій до загальної комунікативної стратегії
Університету;
- забезпечення ефективних маркетингових комунікацій освітніх програм Університету;
- надання методичної, організаційно-практичної та консультаційної допомоги структурним підрозділам Університету у сфері комунікацій;
- зв'язки з засобами масової інформації;
- створення позитивного іміджу та репутації Університету шляхом поширення у традиційних ЗМІ та нових медіа інформації про діяльність
та досягнення Університету у сфері освіти, науки та культури;
- створення ефективної системи внутрішніх комунікацій Університету — забезпечення роботи газети, офіційного сайту, сторінок
Університету у соцмережах та інших каналів комунікації відповідно до сформованої комунікативної стратегії;
- зміцнення корпоративного бренду та репутації Університету;
- сприяння створенню загальноуніверситетської ідентичності та корпоративної культури.
Підрозділи:
- Відділ моніторингово-аналітичної роботи
- Відділ інформаційно-комунікативної роботи:
Контактна інформація:
Адміністрація центру
Для ЗМІ
Адреса: 01033, місто Київ, вул. Володимирська, 60, к. 235,
Центр комунікацій Київського національного університету імені Тараса Шевченка
Тел.: +38 (044) 239-34-60, +38 (044) 239-32-46
E-mail: stratcom@knu.ua
Web: uc.knu.ua