Новини |
| Tweet |
В Інституті журналістики стартував новий етап програми EUMM для українських медіаменеджерів |
|
|---|---|
Другий раунд тренінгів з освіти українських медіаменеджерів (EUMM) стартував у Навчально-науковому інституті журналістики. «Інститут журналістики щасливий бути частиною проєкту з освіти українських медіаменеджерів. Розуміння медіа як бізнесу є важливою умовою формування та підтримки демократичної, стабільної й плюралістичної медіасистеми – а це, своєю чергою, запорука демократичності суспільства», – підкреслив у вітальному слові директор Інституту журналістики Юрій Бондар. Перший модуль програми присвячено стратегії розвитку українських медіа у 2026 році. «Ключові точки уваги сучасної медійної стратегії – фінансова стабільність, побудова стійкості та диверсифікація бізнес-моделей у кризові періоди, а також формування медіаспільноти й чітке розуміння цільової аудиторії», – наголосила тренерка, програмна менеджерка медіаконсалтингової організації Jnomics Анастасія Шевченко. «Стратегія має бути орієнтованою на аудиторію: ви маєте бути там, де ваші споживачі. Якщо ваша аудиторія віддає перевагу друкованим медіа – ви маєте йти в друк», – додала вона. «Ми вже не вперше співпрацюємо з Інститутом журналістики КНУ та українськими медіа. Важливість тренінгу для медіаменеджерів у час війни важко переоцінити, адже українські ЗМІ, особливо після початку повномасштабного вторгнення, працюють в умовах значних обмежень, виконуючи свою місію», – зазначили Вероніка Менжун, регіональна менеджерка для Європи Медіаінституту FOJO. У другому раунді програма посилює комунікацію між учасниками навчання та студентами й викладачами ННІЖ, а також розширює залучення українських експертів, зокрема через Асоціацію випускників журналістики Університету імені Шевченка. До участі в тренінгу долучилися представники українських редакцій з різних регіонів, зокрема Dnipro.media, харківського «Слобідського краю», черкаського видання «18000», запорізького радіо «Максимум» та інших локальних і національних медіа. Також серед учасників – представники Суспільного мовника та журналісти розслідувальних проєктів, зокрема команди «Слідство.Інфо». Окрім медійників, у тренінгу беруть участь викладачі ННІЖ, що долучаються до інтеграції програми в освітній процес Інституту. Програма триватиме до травня 2026 року та включатиме чотири модулі: два очні та два онлайн. Навчання побудоване на класичній моделі короткої програми MBA (Master of Business Administration). Організаторами тренінгу виступили Навчально-науковий інститут журналістики КНУ імені Тараса Шевченка, Медіаінститут FOJO (Університет Карла Лінея, Швеція) та Стокгольмська школа економіки в Ризі за фінансової підтримки Шведського інституту.
За інформацією кафедри друкованих медіа та історії журналістики ННІЖ Центр комунікацій |
|
Інформаційно-обчислювальний центр університету
© Всі права захищені 1995-2025